Další ministr naší vlády z nás dělá nesvéprávné trouby. A za naše peníze, pochopitelně!

 Komentáře 
20. února 2017 05:00 / Karel Kovka
  72   13
Valérie Zawadská v roli věštkyně Gertrudy je nejnovější Jurečkova pitomost MZCR
Jistě jste si toho také povšimli. Naši ministři a jejich ministerstva neustále pláčou, že mají málo peněz. Chovanec potřebuje na polici, Valachová na inkluzi, Ludvík na zdravotnictví, Marksová na všechny ty svoje blbosti, a tak bychom mohli pokračovat.
Nejnovější

Chaos kolem brexitu a irský bolehlav

Jako bílá vrána mezi ministerstvy se pak jeví ministerstvo zemědělství, které jak se zdá, má již delší dobu peněz na rozdávání. Tedy přesněji řečeno na rozhazování.

A tak rozhazuje. Faktem totiž je, že ministr Jurečka je králem reklamních kampaní. Za poslední roky na ně jeho ministerstvo, tedy i za účinné pomoci jeho předchůdců, vyházelo oknem přibližně 1,5 miliardy korun. Některé si můžeme připomenout.

„Vánoce s chutí naší země", kde dokonce ministr osobně účinkoval. Zda za honorář není známo. Je však známo, že kampaň stála 60 milionů. „Ryba domácí“ přišla na 178 milionů. „Regionální potravina“ dalších 170 milionů. Opravdovým zlatým hřebem za všechny prachy pak byla kampaň značka „Klasa“, která přišla nás, daňové poplatníky na jednu miliardu a sto milionů korun. Že jsou to naprosto vyhozené prachy bez jakéhokoli efektu, potvrdil i renomovaný týdeník Ekonom.

Ale to zcela evidentně ministrovi zemědělství vůbec nevadí. A tak je tu nová kampaň, tentokrát na podporu českého vepřového masa, jejíž hlavní tváří je Valérie Zawadská v roli jakési věštkyně Gertrudy. Vezmeme to ve zkratce. Volajícím, kterým je špatně a ptají se po čem, odpovídá, že je to po dováženém vepřovém. „Vidím obrazy, které možná souvisí nebo nesouvisí s vaším problémem,“ začne Zawadská. „Vidím vodu, vidím moře vody, vidím i loď. Ale to není zájezd! Vidím kus vepřového masa, vidím další milióny kusů vepřového. Vidím zmrazení, rozmrazení a zase zmrazení. Bože, to už je pět let! Vidím balení s nápisem čerstvé vepřové. To je neslýchané, hroutí se paní Gertruda.

Další zájemkyně o věštbu chce poradit, zda má koupit kilo vepřového masa, které zrovna vidí v obchodě v regálu. Věštkyně odpovídá, že z masa cítí obrovskou auru. „Vidím, že to bylo pořádné prase. Vidím, že prasátko prožilo krátký, ale velice šťastný život, mělo péči, starali se o něj, krmili ho. Tady už vidím konec, vidím regál, tady vidím, že dál už nic nevidím. Nic mezi tím. Kupte ho, je čerstvé,“ radí věštkyně zákaznici.

Pravda je, že tahle nejnovější Jurečkova kravina nás stála jenom 7 milionů. Zbývající 3 miliony do celkových 10 zaplatila Potravinářská komora ČR. Jurečka se tentokrát se držel poněkud netradičně hodně při zdi. Ale přece jenom je 7 milionů, zcela zbytečně vyhozených, dost peněz. Alespoň pro normálně uvažujícího člověka! Ale nakonec co. Z ministrovy kapsy to nejde, že!

Navíc by nás opravdu zajímalo, jak se v dnešním globalizovaném světě pozná, že maso je opravdu čerstvé a z českých vepřů? Podle toho, že je to na štítku uvedeno? No nenechte se vysmát! Ten vepřík se mohl narodit klidně Francii, vyrůstat v Německu, krmen mohl být polským krmivem, poražen v Rakousku a přes Slovensko se dostal do českého masokombinátu, který nakonec maso zabalil a označil jako český výrobek.

Že to není možné? Ale klidně! Jak si jinak vysvětlit balení burských oříšků, na kterých se skví nápis: Země původu, Česká Republika?!

Komentáře
Reklama
Reklama

Mohlo by vás zajímat

Celebrity

Kde a s kým zažívá Aňa Geislerová intenzivní štěstí?

Styl

Trápí vás rýma a nachlazení? Zkuste doma inhalovat

Dům a zahrada

Triky v péči o pokojové rostliny, které jste ještě nevyzkoušeli

خرید vpn خرید vpn خرید vpn خرید vpn خرید vpn خرید vpn خرید vpn خرید vpn خرید vpn
Zavřít reklamu